Nytt år !

Nu kommer vi att gå in i 2011 och ett nytt fiskeår ! För vissa kommer det betyda mer fiske, för vissa mindre fiske, självklart hoppas vi ju att det blir mer fiske för er ! Jag själv har lovat mig att fiska ännu mer, ett löfte jag dock avger varje år och försöker hålla.

 

Jag kommer inleda året med en veckas semester för att sedan sätta mig vid bindstädet och göra laxflugorna för 2011, och i april kommer mitt startskott på allvar för då är jag vid Mörrumsåns strand och svingar ut linan i hopp om att fånga allas drömfisk, den första blanklaxen för året !

 

Tänk på att ta det försiktigt med raketerna så inga olyckor händer !

 

Med detta vill vi alla i styrelsen önska er ett riktigt skitfiskeår 2011!

 

//Erik Hellquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0