Niclas Pettersson

Hej! Mitt namn är Niclas Pettersson och jag är Vice Ordförande i Unga Sportfiskares Förbund. Jag är uppvuxen i ett litet samhälle i Södermanland, Björkvik. Jag fick tidigt upp ögonen för naturen och mellan åren 2006-2009 studerade jag på Sportfiske Akademin i Forshaga tillsammans med bl.a ordföranden Pelle och ledamöterna Gustaf och Erik. Jag fiskar mest gädda och gös och då i huvudsak jerkbait och spinn. Favoritfisket är dock flugfiske med enhandsspö och torrfluga efter bl.a öring och harr. På senare tid har jag gjort lumpen på den beridna högvakten. Jag uppskattade det militära livet och jag är nu anställd som underbefäl på samma enhet.
PeaceOut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0